Monday, July 20, 2009

Calon Kedua Pilihan Yang Saya Cadangkan!!!!


Walaupun saya seorang wanita, namun saya berpendapat beliaulah lebih layak menjadi wakil rakyat dan calon bagi DUN N.6 Tempasuk pada pilihanraya akan datang nanti....

16 comments:

  1. Salam,
    Calon ini kita sokong penuh lah...tapi kita tungguh dulu respon sdra Depu-depu

    Selamat...

    ReplyDelete
  2. salam...

    ai na....ini saudara depu-depu bah ini. kabolehan juga ini...mangundi aku bus....pilihanraya sudah kah....

    Kasian juga ini kaum hawa..laki-laki juga yang di sadangkan....sakap masam api kaluar dari mulut....ini lah itu lah last-last laki-laki juga...hehehe....kasih salon si renggit bah...kompom samua barpanyakit....layannnnnnnnn!

    ReplyDelete
  3. salam.. pemilik blog.. sdr minta sya komen dari sudut mana.. senaraikan skop nya.. supaya.. komen yg sdri hendak tidak keluar tajuk.. paling tidak komen itu.. jadi bahan bahasan kita.

    ReplyDelete
  4. saya masih berpegang kepada keyakinan, pemimpin wanita perlu menjadi YB Tempasuk untuk melihat perubahan. sukar membandingkan kebolehan gender jika wanita tidak diberi peluang. rakyat dah letih bergelumang dengan masalah.

    ReplyDelete
  5. salam....

    ulasan saya sama seperti saudara musram...

    p/s: Thanks atas jemputan saudari...sila berkunjung lagi.

    ReplyDelete
  6. A'kum....

    Abg Musli sukakan calon wanita tapi membantah calon G7...Saidatul...apakah ini semua maksdunya abg Mus

    ReplyDelete
  7. salam.. pemilik blog.. saya masih menunggu term of ref.. komen

    ReplyDelete
  8. A'kum...

    Abg Mus, saya sedang usahakan...namun ketika ini saya ada conference

    ReplyDelete
  9. Salam utk semua..

    Kalau sdr Musli mau kan calon wanita..tolonglah bagi cadangan siapa? tertunggu-tunggu juga saya ni..Sdr Depu-depu ni layakkan jadi calon pilihanraya?

    ReplyDelete
  10. saya tidak setuju pengkhianat parti seperti Datin Saida..bukan tidak setuju dengan wanita..jangan baca out of context..saya cadangkan seorang profesional wanita. Jika seorang guru mesti level Master degree..Kalau tiada yg berpengalaman with basic degree pun memadai..bila lagi rakyat nak mencuba. saya boleh lobi dengan datin seri rosmah mansor

    ReplyDelete
  11. salam..

    bomoh...oh.bomoh lah ek...kalau saudara musli cakap macam tu baik kita semua melobi....kasi gampak ini kota belud...

    p/s: Ikut rasa binasa...ikut hati matai...

    ReplyDelete
  12. Salam,
    Sudah 11 purnama saya menantikan kehadiran calon wanita yang boleh kita angkat sebagai pemimpin...saya harap sdra Musli dapat mencadangkan dengan seberapa segera...siapakah wanita itu...sebab saya sdh campur tolak darab & bahagi...masih belum menemui siapakah orangnya...

    ReplyDelete
  13. mungkin yang seksi,kuning rambut dan peramah.Senang didampingi.ciri2 seperti itu rakyat tak segan.tiada lagi difikirkan benteng atau jurang.

    ReplyDelete
  14. salam saudari

    Saya juga bersetuju dgn cadangan sdr musli. Mungkin ada baiknya klu calun wanita yg perlu di ketengahkan. Kan kaum wanita ni.. perihatin dan sensible. Saya rasa ada seorang usahawan wanita yg saya kenal d kb, yg brkelulusan MBA dari luar negeri dan bole di katakan usahawan berjaya. Saya rasa beliau mempunyai kriteria seorg pemimpin.. Tpi tak tau la di minat ke berpolitik.

    ReplyDelete